11/30/2013

Jos mulla onni ois niin aivan varmasti sen kätkisin

Ajattelin nyt vaihteeksi kirjoittaa jotain positiivista. Viime aikoina on ollut aika rankkaa, etenkin veljeni sairastumisen takia. Veljelläni oli sydänlihastulehdus tai niin lääkärit ainakin epäilivät. Nyt veljelläni on kuitenkin kaikki hyvin ja olen siitä todella onnellinen ja huojentunut.


 Sekä tällä että viime viikolla olen kokenut jotain mitä en ole kokenut pitkään aikaan: Järjetöntä onnen- ja rauhantunnetta. Sellaista että sydän meinaa pakahtua. Tunnen löytäneeni sisältäni jonkinlaisen rauhan. Ehkä nämä tunteet johtuvat vain raskaudestani... En tiedä, mutta nautin tästä tunteesta.
Tuntuu, että minulla on kaikki mitä tarvitsen ja olen sinut koko maailman kanssa.
Alkuraskaudessa sain koko ajan pelätä, että jokin menisi vikaan. Olihan minulla takana niin monta keskenmenoa lyhyen ajan sisällä. Sitten pelkäsin, että vauvalla olisi jokin vakava vamma.
Enää en pelkää. Tiedän että lapsemme syntyy tähän maailmaan juuri sellaisena kuin on tarkoitettu.
Nyt aion nauttia olostani niin pitkään kuin voin, sillä varmasti minulle tulee se vaihe kun synnytys alkaa jännittämään tai jopa pelottamaan ja ahdistmaan.


Eilinen oli ihana päivä, vaikka minulla olikin kurja olo ja arvelin, että olen tulossa kipeäksi. Sainkin maata koko päivän sohvalla, kun mieheni lenkitti koiria ja hoiti ruokapuolen. Tänään flunssasta ei ole tietoakaan. Kerrankin minulla oli myös aikaa vain ja ainoastaan neuloa ja sainkin yhden joululahja villasukan valmiiksi.




Mieheni yllätti minut eilen aivan totaalisesti. Hän oli käynyt ostamassa askarteluhuopia ja ompeli omin kätösin meidän tulevalle vauvalle Pätkikselle mobilea. En ennen eilistä olisi uskonut, että hän pystyy moiseen. Oli kiva katsella kun hän niin rakkaudella ompeli sitä ja lopputuloksesta tuli aivan upea. Ehkä pääsen jo lähiaikoina esittelemään valmista mobilea teille.


                                     ♥ Rentouttavaa viikonloppua ♥

1 kommentti: