4/06/2013

Pieni kurkistus makuuhuoneeseen



Mä oon poikki. On käyty tänään Ikeassa ja Ideaparkissa. Uusi sänky on onneksi paikallaan samoin kuin verhot ja tauluhyllyt. Multa meinasi taas päästä Ikeassa itku ja mieheltä meinasi mennä hermot, eiku hetkinen siltähän meni hermot jo viidessätoista minuutissa Ikeaan saapumisen jälkeen. Syy oli tietenkin minun, mulle tuli kuulemma taas se hullu "osta kaikki heti"-ilme kun päästiin Ikean ovista sisään. Mies sitten hoputti minua koko ajan ja käski minun laittaa joka ikisen tavaran takaisin paikoilleen, etteivät ne vaan päätyisi meidän keltaiseen kassiin.
Lähdettiin muuten Tampereelle viemään vanhaa sänkyä sen ostajille ja samalla hakemaan uutta. Ja tietenkin Ikeassa se hyllyn paikka, jossa valkosia malm sänkyjä olisi pitänyt olla, oli tyhjä. Mä olin jo aivan itkun partaalla. Myyjältä sitten kyselemään "Kone näyttää että siellä pitäisi olla yksi kappale jäljellä, katsokaa uudestaan." No ei näkynyt vieläkään. Mieheni tajusi sitten katsoa kärryistä, jotka oli lastattu juuri siihen hyllyn eteen ja siinähän se yksi kappale olikin. Odoteltiin hyvä tovi ja kärryn omistajaa ei kuulunut. Napattiin sitten valmiiksi lastattu kärry mukaan. Tai siis minä nappasin, mies hiihteli hirveää vauhtia edellä, jottei hän vaan olisi syyllistynyt kärryvarkauteen. Toivottavasti kärryt eivät oikeasti olleet kenenkään, anteeksi kovasti jos olivat. Taidanpa kohta kömpiä nukkumaan tuonne "varastettuun" sänkyyn. Ensin kuitenkin Netflix auki ja yksi jakso Candlefordin postineitiä. Ja ehkä muutama kourallinen sipsejä.

3 kommenttia:

  1. Ahhahah, me kävimme myös ikeassa. Minä sain jo ovella ohjeeksi kävellä suorinta tietä lipastojen luokse ;) ja homma toimi. Ukkeli jopa maksoi toisen ;) tänään kootaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei sulla on ollut selkeät ohjeet :) Ainakin tuli siis halvempi reissu kun ei tullut heräteostoksia. Mä luulen, että mies rupee kanssa antamaan mulle tuollaisia ohjeita :)

      Poista
  2. Heh, ihan kun meidän yhteiset Ikean reissut. Tuo on niin tuttua kun ei saa edes katsoa mitään tai saatikka koskea kun tulee jo komennus että ei tarvita, mennään:D argh. siispä käyn siellä yksinäni(jos en tarvi kantoapua)ja "salakuljetan" ostokset kotiin.

    VastaaPoista