2/02/2013

Maailmankirjat sekaisin



Mä en ymmärrä mitä täällä tapahtuu..! Mies teki eilen ruokaa, toissapäivänä hän leipoi sämpylöitä ja tänään bageleita.
Ja hän myös mäkätti mulle tänään! "kulta ennenkuin laitat niitä aterimia tiskikoneeseen, niin ole kiltti ja huuhtele ne" "katso nyt, tässäkin on jäänyt taas ruokaa kiinni, kun ei ole huuhdeltu" Mäkämäkämäkä. Apua.
Ehkä toi soijaruoka alkaa vaikuttamaan mieheeni poistamalla liiat testosteronit. En tiennyt ennen tätä viikkoa, että soija oikeasti laskee testosteroni-tasoa ja siksi kuulemma bodarit välttää sitä.
Tuntuu kyllä vähän oudolta, kun joku häärää keittiössä, minun valtakunnassani. Tekis mieli neuvoa ja vahtia miehen puuhia, mutta hillitsen itseni ja hoen; älä tee sitä, älä päällepäsmäröi.
Kai tuo mies tuosta ennalleen palaa, ei kyllä tarttis, mutta luulen niin. Mutta jos hän rupeaa keittiönkaappeja järjestelemään, niin puhallan kyllä pelin poikki ja vien lääkäriin. Koska se ei olisi enää yhtään tervettä.


Buffy oli päättänyt tänään hieman sisustaa sillä aikaa kun olimme asioilla. Sohvatyynyt oli aseteltu niin "hienosti".

2 kommenttia:

  1. Ooh! Pitääkin kokeilla kanssa ite baageleita. Koskaan ei olla tehty. Näyttää ihanalle :) Oon muuten kokeillut monta teikäläisten reseptiä ja hyvii on ollut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bageleita on kyl helppo tehdä ja onnistuu aina. Olen muutaman kerran tehnyt, nyt mies yllätti minut tekemällä niitä. Reikiä hän ei oikein osannut tehdä, mutta en kuulemma saanut neuvoa miten ne tehdään. Itse painan koloset limupullonkorkilla tai vastaavalla. Siemenetkin olivat tällä kertaa seesaminsiemenistä poiketen pellavansiemeniä, sillä mies ei löytänyt seesaminsiemeniä, jotka olivat koko ajan hänen nenänsä edessä :D
      Kiva kuulla, että joku kokeillut mun reseptejä ja vieläpä tykännyt :) Jee!

      Poista