2/05/2013

Kukkuu

Täällä on yksi yökukkuja. Pitäisi oikeasti suunnata nukkumaan, mutta en taho.
Yöt on ihania, kukaan ei ole vaatimassa ja pyytämässä mitään. Saa olla ihan itsekseen ja tehdä mitä itse tahtoo.
Nyt mä olen yli tunnin lukenut blogeja ja kuunnellut tämänhetkistä lempibändiäni.


Nämä tyypit on vaan niin lahjakkaita. Mä enää harvoin fanitan mitään bändiä, mutta heitä voisin mennä jopa katsomaan ulkomaille asti.


     Olen myös syönyt samalla miehen tekemiä keksejä, niin paljon että mahaan koskee.


Viikonloppukin meni aika syömispainotteisesti. Mä en tiedä teinkö viikonloppuna mitään muuta kuin söin.
Okei, kyllä mä siivosin; varaston, vaatehuoneen ja koko huushollin, mutta käsitöitä en saanut vieläkään tehtyä. Buffyn sotkemat lankakerät tosin selvitin, edistystä sekin. Ja kirppiskamojakin katoin valmiiksi ensi viikonloppua varten. Ja raahasin myös viime viikolla tavaraa kirppikseltä kotiin. Pitääkin huomenna (tai siis tänään) tehdä postaus mun hyvistä löydöistä.

Olen muuten saanut tunnustuksen Uutistoimisto Anselmilta. Kiitos paljon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti