1/08/2013

Tunnustus

     Kiitos tunnustuksesta Pilviraitin Marjaana. Mä olen niin yllättynyt ja iloinen :)
                                




                  Minä laitan tunnustukset menemään seuraaville blogeille:
                                                        
                             - Helliä hetkiä, karpaloretkiä
                             - Sonja's life
                             - Life tastes good
                             - Sudden movements
                             - Minä päivänä tahansa



                           Tässä tunnustuksen pelisäännöt:
                              
          -Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle
-Valitse 5 ihanaa blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa
          -Toivo, että ihmiset joille jätit tunnustuksen antavat sen eteenpäin.

3 kommenttia:

  1. Jaahas :D Kiitosta vaan :)

    VastaaPoista
  2. :) Teen haasteesi heti kun kerkeän!

    Mä pistin sulle kans mukavaa haastetta tulemaan, käy kurkkaa blogistani! :)

    VastaaPoista
  3. Hehei! Kiitos. Pitänee pistää eteenpäin kunhan kerkeää.

    VastaaPoista