1/17/2013

Pikadieetti




Löysin tänä aamuna itseni siivoamasta keittiön lattialta vatsassani käynyttä aamupalaa ja samalla yritin hätistellä Buffya, joka halusi kovasti syödä tuon tuotoksen. Jep, vatsataudissa olen. On vähän riutunut olo. Vatsatautihan on loistava pikadieetti, harmi vaan, että tulos ei ole kovin pysyvä.
Nälkä on ihan hirveä, mehukeitto, jaffa ja paahtoleipä on pysynyt sisällä nyt illalla, jes! Ja nyt mun tekee ihan hirveästi mieli äidin tekemää jauhelihakastiketta ja spagettia.
Sairastaminen on niin tylsää, mä olen nukkunut, raahautunut oksennusta pidätellen terveyskeskukseen, katsonut telkkaria sekä eilisen Iholla jakson ja voi luoja, että se yks likka on niin ärsyttävä. Mä haluan nähdä, että aikuistuuko se tossa sarjan aikana yhtään.
Huominen vielä saikkua ja sit onkin jo viikonloppu, ehkä tää tästä.

5 kommenttia:

  1. Paranemisia! Itse sairastin just samasen taudin. Jaffa, sipsit ja mehukeitot, niillä mentiin muutama päivä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mäkin kävin just ostamassa kaupasta sipsejä :) vaikka olenkin sipsilakossa. No ehkä se sallitaan kipeenä..

      Poista
  2. Paranemisia täältäkin. Miksi minä olen kuvitellut että sitä et käy juuri nyt töissä? Outoa. Ei ole kyllä yhtään niin mielenkiitoiset ihmiset tänä vuonna siinä sarjassa. Eniten tykkään ehkä siitä koulutetusta naisesta joka joutuu reissaamaan paljon työnsä puolesta. Vähän tylsää että mukana on jotain radiopersoonia ja muita... plaah... enkä mä tajua sitäkään joka haukkuu kokoajan miestään joka on hylännyt lapsensa. Ehkä hän on tehnyt väärin ja ehkä hänellä on ollut todella huono/epävakaa kausi, mutta ei se tuollaista avointa tv-solvausta siltikään ansaitse. Jokainen tekee virheitä, toiset pieniä toiset paljon isompia, mutta tuskin tilanne tässäkään tapauksessa välttämättä on kauhean pysyvä, jos asia on vasta tapahtanut. Ihminen voi palaa yksinkertaisesti loppuun ja hetkellisesti myös pimahtaa. Ja mistä niistäkään syistä oikeasti aina tietää - mutta ehkä tästä vielä tullaan kuulemaankin enemmän :D Mutta ei paljoa sekään muija lapsiaan ajattele. Ihan sairasta viihdettä heti ekan kauden jäljkeen. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo,en käy töissä vaan opiskelen ja tällä hetkellä olen työharjottelussa, eikä siitäkään rahaa heru :( Ehkä mun köyhäilyistä olet vaan kuvittelut mut työttömäksi :)

      Mäkin tykkään siitä koulutetusta naisesta eniten, vaikka mainoksien perusteella kuvittelin, että en tykkäisi. Hän on täysin erilainen ihminen kuin minä, ehkä sit sen takia pidän hänestä.
      Mutta mä tykkään myös siitä radiopersoonasta, koska hän on jotenkin niin helposti lähestyttävän olonen ja sosiaalinen eli taas aivan eri planeetalta kuin minä. Ja hänellä on ehkä samanlaisia miesongelmia kuin minulla oli aikoinaan.

      En mäkään ymmärrä sen selvännäkijän touhuja, enkä ymmärrä miksi hänet on sarjaan valittu. Enkä myöskään ymmärrä miksi kokoomusnuori Marketta on mukana. Ehkäpä sen takia, että hän voisi raivostuttaa minunlaiset hippitytöt!

      Poista
  3. Hah hah... mua ehkä ärsyttää sen radiotyypin jatkuva juhliminen - näen siis itseni (silloin ennen). Taidanpa silti tillitellä niitä tuolta katsomosta, onhan se aina kivaa tirkistellä toisten elämään ja vähän ärsyyntyä. Sehän se taitaa olla koko homman idea. :D Niin... eipä käynyt tosiaan mielessä että joku toinenkin ihminen voi vielä opiskella :DDD Sehän selittääkin sitten kaiken... tsemppiä. Kohta se on ohi. Wuhhuuu... sitten voidaankin kohta alkaa kitisemään miten työläisen verotus on niin saamarin kireetä.

    VastaaPoista