1/13/2013

Pakkasta vastaan


Eilen oli ihan hurjan kylmä sää, mutta minä en palellut, kiitos uuden untuvatakin ja Sorelin kenkien.
Häglöfsin untuvatakki oli täysin heräteostos, mutta ei minulta. Mieheni nimittäin melkein vaati saada ostaa tuon takin minulle, sillä se oli Riihimäen vahinkopalvelu myymälässä niin halvalla myynnissä, alkuperäinen hinta oli melkein 400euroa ja nyt se oli vain vähän päälle satasen.
Takki on todella lämmin ja pehmoinen. Ja takissa on aivan loistava huppu, täydellisesti muotoiltu. Huppu menee hyvin syvälle päähän ja suojaa myös kasvoja, tämä on minulle tärkeää kun ulkoilutan koiria viimassa ja tuiskussa, aikaisemmissa takeissani huppu on ollut ihan naurettavan huono ja narujen kiristelystä huolimatta ne eivät ole suojanneet kasvoja tarpeeksi.
Olen siis tyytyväinen ostokseeni tai siis mieheni ostokseen.
Sorelin kenkiä olen ehtinyt käyttää kunnolla jo yli kuukauden ja niistä olen myös tykännyt. Alussa viidellä käyttökerralla kenkät hiersivät ja tuntuivat pahalta jalassa, nyt ne ovat kuitenkin muotoutuneet minun jalkaani sopiviksi. Soreleissa varpaat eivät palele, minun hankkimissani cariobou malleissa pitäisi pärjätä -40 asteen pakkasessa.

2 kommenttia:

  1. Mulla on molemmat :D Ja lisäksi vielä sellaset north facen redpoint housut (en tiedä millä nimellä niitä nykyään myydään). Tai on mulla takkikin siihen. Ne on kyllä ihan parhaat, kevyet ja lämpimät. Mutta untuvaa ei tietty voita mikään. Kyllä on lämmintä. Olen myös todennut, ettei mummot turhaan kunnon villakerrastoa kehuneet, on ne vain poikaa. Talvi on ihana kun pysyy lämpimänä <3 onnea siis uusista vaatteista. Ne on hyvät!

    Ja kaikille muille vilukissoille. Kerrospukeutuminen kunniaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mäkin tarvisin myös uudet paksummat toppahousut, edelliset kun on ostettu jostain tarjoustalosta ja on revenneet monta kertaa haaroista sekä muualta. Ehkä voisi nyt alesta kattoa jotkut hieman laadukkaammat.
      Mä taas harmikseni voi pitää mitään villasta kun se kutittaa heti.

      Poista