1/19/2013

Mistä energiaa...


Mulla on ollut jotenkin vähän veltto olo joulusta lähtien ja olen miettinyt mistä se voisi johtua.
Nyt luulen keksineeni syyn: lihan syönti. Herkuttelin eka kinkkulla, sit jauhelihalla, parilla nakilla, maistoin kanaakin ja tänään pekonia. Ja leivän päällä on ollut leikkelettä. En keksi mitään muuta syytä siihen, että minulla ei ole energiaa.
Lisäksi olen taas saanut itseni sokerikoukkuun. En normaalisti ikinä osta kaupasta karkkia ja nyt sitä on kannettu kaupasta kotiin samoin kuin limuja.
Onneksi joulukilot on kuitenkin lähteneet itsestään, mutta tällä menolla saan ne takasin ja varmaan vielä tuplana.
Kaikista huvittavinta koko hommassa on se, että mieheni katsoi minua kummeksuen kaupassa, että mitä se lappaa tota lihaa kärryyn. Hän olisi tahtonut jatkaa kasvisruokalinjalla.
Ensi viikolla voi onneksi aloittaa puhtaalta pöydältä ja kaivaa ne kasvisruokaohjeet netin syövereistä taas esiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti