12/30/2012

Omppuluuri

Mä tein sen, vaikka vannoin etten ikinä tekisi; hankin älypuhelimen. Ja päädyin hyvin lyhyen harkinnan jälkeen Applen iphone 4:seen. Se on ihana ja mä olen aivan koukussa kaikkiin "turhiin" ohjelmiin.




Vanha puhelimeni oli jo parhaimmat vuotensa nähnyt, aivan kulunut ja toimi toisinaan hieman huonosti.
Viimeiset kuukaudet oikeasti häpesin puhelintani. Toiset kaivaa taskuistaan ne siistit älypuhelimet ja minä kuppaisen läppämallin. Toiset surffailee netissä ja mä pelaan matopeliä, jes.





Puhelimen hankinta ei ollut kivutonta. Olin päättänyt, että marssin dna:lle ja luettelen jutut, jotka haluan ja se olisi siinä. Ja nyt siitä ei tulisi yhtä vaikeaa, kuin viimeksi liittymätyyppiä vaihtaessa.
No eihän se ihan niin mennyt.
Ekassa kaupassa ei ollut valkoista luuria, en siis ostanut sitä, kun tahdoin valkoisen.
Seuraavaan kauppaan siis, eikä sielläkään ollut valkoista, tyydyin mustaan.
Sitten alkaa se pelkäämäni osuus, onhan vanha liittymäni nyt mun nimissä.
Ei ollut, tarvitsisin äitini mukaani, jotta voisin vaihtaa liittymätyyppiä ja saisin pitää vanhan numeroni.
Okei tulisin myöhemmin takaisin äitini kanssa. Soitin tuohtuneena äitille, ihan niinkuin se olisikin ollut hänen vikansa, että dna:lla ei ole aikoinaan hoidettu juttua kunnolla.
Lopetin puhelun, näin punaista, perkeleen dna!
Heitin sitten vanhan puhelimeni maahan. Mies katsoo vieressä suu auki ja ajattelee, eihän se ikinä heittele tavaroita. No en heittele, mutta nyt heitin.
Puhelin meni sitten rikki tai no puoliksi. Se soi vielä ja soittaja kuulee mun äänen, mutta minä en näe ruudulta mitään, enkä kuule soittajan ääntä.
Olisi siis pakko marssia takaisin dnalle ja ostaa puhelin uudella liittymällä.
Nyt on uusi hieno puhelin, jota en taatusti heitä maahan vaikka kuinka suututtaisi.

2 kommenttia:

  1. Aina ja vain, suosittelen TeleFinlandia! Ehdottomasti. :D Mulla on sama luuri, tai ehkä se on 4S, mua ei nuo tekniset ominaisuudet niin kiinnosta. Päasia että sinne saa tilattua säälittävästi koukuttavia pelejä. :D Mennyt joulupyhät siinä tehokkaasti, ja nyt onkin sitten niska kipeä kun pientä luuria näpyttää monta tuntia päivässä. Tyhmällä on tyhmän palkka.

    Meillä menee niin että miehellä on valkoiset tekniset härpäkkeet ja mulla mustat/hopeiset. :D Weird. Tosin ostin viime hulluilta valkoiset suojakuoret, mitä lie krokotiilinnahkajäljitelmää. Mun mielestä coolit ja kaverit lensi persiilleen, että mitä mitä... ei toi ole ollenkaan sellainen rouhea mikä sopis sulle paremmin. Siis whaaat. Kerrankin koitan olla vähän leidi ja sitten saa tuollaista kommentia. :D

    Onnea uudesta luuristasi. Se on ihana!!! Ja koukuttava. Varo vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt tiedän yhden ihmisen lisää joka on siirtynyt dna:lta telefinlandiin :) itse en edes muistanut koko teleä, kun lähdin puhelinta ostamaan.

      Voi hitsit kun noita suojakuoriakin on vaikka minkälaisia..tekis mieli ostaa kaikki :)

      Täällä ollaan jo niin koukussa peleihin ja muihin hömppäjuttuihin. Me ollaan jopa miehen kanssa viestitelty keskenämme luurien kautta, vaikka ollaan oltu samassa talossa. Ääk ihan hölmöä :D

      Ainut pieni pettymys puhelimessa oli sen kamera, auttaiskohan jos lataisi siihen jonkun kameraohjelman? niitä tuntuu olevan niin tuhottomasti, että en tiedä minkä ottaa.

      Poista