11/08/2012

Valmiiksi hävinnyt


Olen nykyään hyvä häviäjä, olen asennoitunut häviämään jo ennen pelin alkua, mutta en kuitenkaan ole luovuttaja.


Tänään kuitenkin tapahtui jotain outoa, voitin mieheni Scarbbelessa, taisi olla toinen kerta. Olin innoissani, mutta en liian, sillä mieheni on huono häviäjä. Parista sanasta oli taas kiistaa, onko geo, deo ja lerssi hyväksyttäviä. Geo hyväksyttiin, muita ei.


Lisäksi mieheni ihmetteli sitä aina niin hauskaa ja noloa tissimuistipeliä, jonka olen joskus hänelle lahjaksi antanut. Muistipeli miesten mieleen.

1 kommentti:

  1. Hauska tuo Scarbbele! Mä olisin hyväksynyt deon sekä lerssin mutta geo olisi jäänyt hyväksymättä! :D

    :D Tissimuistipeli!!! Meillä on vaan Keiju ja Koiramäen muistipeli, joka on mun ehdoton lemppari ikinä! :)

    VastaaPoista