11/27/2012

Tarjotin







Tarjotin kokoelmani lisääntyi taas yhdellä. Eihän sitä voinut millään jättää sinne kirppispöytään. Hintaakin oli vain 3 euroa.
Laiton vanhemmiltani varastaman kynttelikön myös hyllyyn. Sitä ei saa kuulemma hävittää, koska se on lahja. No ihan niinku mä menisin hävittämään jonkun noin nätin esineen.
Löysin samaiselta kirppikseltä myös ihanat pyöräilyhanskat, joita sovitin ja piti olla hyvän kokoset, mut ei, kotona tajusin, että ne on ainakin kaksi kokoa liian isot. Kenellekköhän ne antaisin...


4 kommenttia:

  1. Olen kanssa monta kertaa ihmetellyt tuota vanhemmilta lainaamista, ihan kuin nyt heittäisin menemään jos jotain haluan lainaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei tajua ei!
      Tosin olen mä "joskus" eli aika useasti järkkäillyt mun porukoiden varastoja ja on sieltä saattanut jotain lentää uffille ja fidaan. Esim jotain hirveitä ysäriverhoja ja mä jotenkin veikkaan, et ne tuskin on ikinä mitään kovaa huutoa tai no joo katotaan 10 vuoden päästä niin mä surkuttelen niiden perään.
      Mut ehkä tämä on osasyy siihen miksi mun vanhemmat tollasta pelkää :)

      Poista
  2. Pitää kyllä lähteä tästä postauksesta innostuneena taas kirppikselle pyörimään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti löydät jotain kivaa :)

      Poista