11/11/2012

Tapetit top 3

Pikkuveljeni muutti jonkun aikaa sitten pois vanhempieni luolta, joten heille jäi yksi huone tyhjäksi. Huoneesta olisi tarkoitus tehdä työhuone. Olen yksin sekä äitini kanssa katsellut paljon tapetteja huoneeseen. Tarkoitus on siis tapetoida yksi seinä ja muut maalata. Tosi vaikeaa tämä tapetin valinta, kun vaihtoehtoja on niin paljon. Tässä kuitenkin ne kolme parhainta ja jos näistä ei mikään kelpaa äidilleni, niin multa pääsee itku. Huomenna pakotan hänet tekemään valinnan, jotta saadaan heille hieno työhuone ennen joulua.

                                 Ferm Living; Ribbed

                 Borås tapetter; Etage, ei kylläkään tämän värisenä vaan vaaleana


              Cole and Son; frontier; Feather fan, tämäkin kuvan tapettia vaaleampana.

5 kommenttia:

  1. Hei tosi ihania tapetteja. Toi ylin on näistä mun lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kanssa nyt ton ylimmän kannalla :)

      Poista
  2. Tuo alin taitaa olla minun suosikkini. Keskimmäinen on ehkä hivenen liian tumma, saattaisi pimentää työhuonetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa tosi paljon tosta viimesestä, voisin ottaa sen omaan kotiini, mutta vanhemmilleni valitsisin kuitenkin ton ekan. Se istuisi mielestäni vanhemilleni parhaiten. Isäkin on nyt ensimmäisen tapetin kannalla, enää pitää saada äiti vakuutettua, että se on paras :)

      Poista
  3. No mä muistelinkin, että banneri on niin tutun näköinen, että oon mä käyny täällä ennenkin :)! Näistä tapeteista tunnistin:) Nyt menee suosikkeihin tällainen aarre :)!

    VastaaPoista