11/20/2012

Palanut lamppu















Mä olen jo rohjennut laittaa jouluvaloja ja muutaman  jouluisen koristeen esille.
Eteisessä on tähti, jonka löysin Fidasta eurolla ja huomasinkin, että siitä on yksi lamppu pimeänä. Ehkä siihen löytyy jostain varalamppu.
Olohuoneen hyllyä koristaa keltainen maljakko, jossa on paristoilla toimivat pikkuledit. Ei kauhean jouluinen ja se näyttää kuulemma joltain ydinsienipilveltä.
Terassin ovea koristaa virkatut ja tärkätyt tähtöset. Ihanat, olen saanut ne joskus mummultani.
Terassillakin on jo valot, jääpuikot. Mä tahdoin just ne ja sain. Kiitos maksajalle.
Olkkarin ikkunassa komeilee paperinen joulutähti. Ja sohvalla on vieläkin nuo kesän keltaiset tyynynpäälliset. Mä tahtoisin toiset jouluisemmat, mies ei, se on kuulemma turhaa, jos on vuodenaikojen mukaan tekstiilit. Siis mitä?!! Mä tilaan salaa uudet talvisemmat tai surautan ompelukoneella itte uudet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti