10/16/2012

Ampparimatto ja Marimekon joulukangas




Keittiössä on nyt täydellinen matto, väriltään ja kooltaan. Raidallinen "amppariräsymatto" löytyi 12eurolla kirppikseltä. Ja tietysti juuri sen jälkeen kun olin luvannut, että en osta kuukauteen mitään turhaa. Mutta tämähän ei ollut turhaa, olin etsinyt täydellistä mattoa jo monta kuukautta.



Viime viikolla kirppiksellä tuli vastaan tämä Marimekon verho eurolla. Rakastuin. Harmi, että verhoja on vaan yksi. Mutta meinaan kyllä koittaa miltä verho näyttää yksinään. Toivottavasti näyttäsi hyvältä, koska tämä kuviointi on niin ihana.

2 kommenttia:

  1. Tosi ihana keittiö!! Onko tuo joku vaaka tuolla tiskipöydällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu vanha vaaka se on, koristeena ollut vaan. Tosin se on ihan toimiva, mut mä en osaa/jaksa sitä käyttää. Noita mä olen ainakin bongaillut kirppiksiltä ja Hämeenlinnan Fidassa noita on ainakin hyllyssä halvalla.

      Poista