9/15/2012

TARRALLA VAI ILMAN?


Löydettiin tänään miehen kanssa kirpparilta Iittalan harmaa kivi 7 eurolla eli ihan kohtuuhintaan.
Lisäksi Citymarketissa sattu olemaan kirkas kivi tarjoukessa, joten ostettiin sekin.
Nyt meilläkin on kiviä halpojen Ikea tuikkukippojen tilalle. Avasin kirkkaan kiven pakkauksen ja tuikkukipossa ei ollut kyljessä sitä tuttua Iittala tarraa. Harmittelin asiaa, mut sit mietin, että kipot on kyl kivempia ilman sitä tarraa. Sehän on makuasia haluaako pitää niitä tarroja kiinni. Revin tarran irti ja pikkasen se kirpaisi, olen nimittäin tottunut säästämään kaikki tarrat paikoillaan, no jokatapauksessa ne lähtee kuitenkin jossain vaiheessa astianpesukoneessa irti.



Tänään syötiin ihanaa ruokaa, itsetehtyjä ranskiksia, itsetehtyä valkosipulivoita ja sieniä/pihvejä.
Kulta mussutti pihviä ja maistoin pikkasen, ei ollut kummosta, vaikka kulta onkin paras pihvinpaistaja.
Mun sienet oli paremman makusia. Musta liha maistuu nykyään oudolle. Söin viime viikonloppuna pekonia ja pekoni on aina ollut mulle todellista herkkua, mutta enää se ei vaan maistunut niin hyvälle ja pekonit lensi miehen lautaselle. Se oli jotenki tunkkasta. En tiedä johtuko tämä myös siitä,että olin muutama viikko sitä ennen maistellut herkullista luomu pekonia. Eikö mulle enää kelpaa peruspekoni....Omituista.


Kulta teki eilen hyviä hiivattomia sämpylöitä ja söin niitä uuden luomu broilerileikkeen kanssa. Hyvää oli broileri, sitä voi nyt silloin tällöin ostaa kaappiin, kun tekee mieli lihaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti