9/05/2012

NÄTTI ILMAN MEIKKIÄ

Ajattelin tänään kirjoittaa kauneudesta, sitten kuulin vielä uutisista,että huomenna 6.9 vietetään meikitöntä päivää.
Itselläni nykyään lähes joka päivä on meikitön. Ei siksi,että en jaksa meikata vaan sen takia,etten enään viihdy meikeissä. Joka päivä käytän kuitenkin ripsentaivutinta, muuten ripseni näyttävät ihan nysiltä.



Meikkaan noin kaksi tai kolme kertaa viikossa ja silloin laitan vaaleaa luomiväriä ja ripsiväriä. Ehkä noin kerran kuussa intoudun ja laitan kunnon pakkelit naamaan. Meikkivoidetta en osaa käyttää ja sitä en olekaan käyttänyt neljään vuoteen.
Mä olen oppinut pitämään itseäni kauniina, vaikka kasvoilla ei olekaan meikkiä, aina näin ei kuitenkaan ole ollut. En ole ikinä ollut hirveä meikkaaja, mutta vielä pari vuotta sitten en voinut lähteä viemään koiria ulos ilman ripsiväriä. Hullua, mutta en vaan tuntenut itseäni tarpeeksi itsevarmaksi ilman meikkiä. Kauneus tulee sisältä, näin minä ajattelen nykyään.



Olen nyt hieman yli kuukauden käyttänyt Madaran luonnonkosmetiikka ihonhoitotuotteita.
En muista milloin viimeksi mun iho olisi ollut näin hyvässä kunnossa. Voin siis suositella kyllä kaikille.



Hiustenhoidossa ja saippuoissa luotan Herbinan biohajoaviin tuotteisiin. Pari kertaa viikossa käytän myös Santen hennashampoota. Olen laiskuuttani alkanut käyttää noita Herbinan tuotteita, kun niitä löytyy lähes joka marketista. Varmasti markkinoilla on parempia tuotteita, jotka ovat vieläkin enemmän ympäristö-ja ihmisystävällisempiä



Huomenna aion olla meikitön, niin kuin tänäänkin.

2 kommenttia:

  1. Sä olet todellisesti luonnonkaunis! Itseänikin niiiiin himottaisi olla ilman meikkiä päivittäin, mutta kasvoissani on verisuonet todella pinnassa ja olen aivan kirkkaanpunainen ihan koko ajan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Mulla on vähän sama juttu, oon joko semmonen punakka tai sitten vastapainoksi ihan kalpea.

      Poista