9/13/2012

KYLMÄÄ JA KOSTEAA





 






Eilen suuntasimme eräilemään, emme menneet Evolle, vaan Padasjoelle asti. Jaksoin kantaa reppuani varmaan puoli kilsaa, matkaa määränpäähän olisi ollut vielä luultavasti 6 kilometriä. Selkään sattui, reppu ei istunut hyvin, Buffykin oli reippaampi repunkantaja kuin minä. Äkkiä takasin autolle ja ajoimme leiripaikalle. Pystytimme teltan, vettä tuli taivaalta ja minä hytisin kylmyydestä. Tehtiin ruokaa. Alettiin vitsailla, että kohta mä varmaan haluan kotiin. Niinhän mä halusinkin. Olin kylmissäni ja vaatteet oli inhottavan kosteat. Ongin hetken aikaa, ei tullut kalaa. Grillaattiin makkarat. Kerättiin kamat autoon ja ajettiin kotiin. Kotiin, jossa oli ihana käpertyä viltin alle ja miehen kainaloon.


Paikka, jossa olimme oli kyllä nätti. Ehkä sinne voisi mennä uudestaan ensi kesänä ja nukkua silloin teltassa, jos ja kun on hieman lämpimämpää. Mieheni saa jonkin verran töidensä takia olla metsässä, enkä ymmärrä miten hän pystyy siihen. Reissu oli kiva, vaikka ei ihan semmonen kuin odotin. Koirat olivat ihan poikki, kun pääsimme kotiin, jotain hyötytä reissusta siis oli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti