9/19/2012

ETEINEN








Haaveilin vielä 8 kuukautta sitten erillisestä tuulikaapista ja eteisestä, nyt se on totta. On luksusta kun koirien kuratassut ja massut voi pyyhkiä puhtaaksi tuulikaapissa. Ja sekin on luksusta kun eteisessä ja tuulikaapissa on tarpeeksi tilaa takeille ja kengille.
Olen pitkään etsinyt kirppiksiltä ja huuto.netistä pientä pöytää tai lipastoa eteiseen jakkaran viereen.
Tänään se löytyi Hämeenlinnan Fidasta, olen niin onnessani. Miehen mielestä pöytä näytti ihan Ikealta ja löytyihän se tarra pohjasta. Minä en vaan muista, milloin Ikealla on ollut noita pöytiä myynnissä. Tykkään ja lehtiteline on plussaa, sinne voi heittää päivän postit.
Keltainen salkku on löytyi kirpparilta parilla eurolla. Samoin jakkara, joka minusta kaipaisi taas uutta kangasta istuinosaan, mutta minkä väristä?
Taulun ostin 5 eurolla Hämeenlinnan suurkipputorin penkojaispaikasta(mikä lie onkaan) Taulun on luultavasti tehnyt joku ruotsalainen harrastetaiteilja. Tykkään taulusta tosi paljon, siihen ei voi kyllästyä. Minun kärsivällisyyteni ei riittäisi tuommoiseen pipertelyyn.

4 kommenttia:

  1. Oih, minä tykkään tästä!!

    VastaaPoista
  2. Mielettömän hieno laukku, mahtilöytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) päivän päästä laukku pääsee ekaa kertaa ulos, kun vien sen kouluun.

      Poista