8/11/2012

OTSIS


Uskalsin leikkauttaa itselleni otsatukan. Vannoin joskus,etten koskaan leikkaa otsista. Otsatukka kammo taisi johtua siitä, että minulla oli pienenä äitin leikkaama polkkatukka ja otsatukka. Vaikka nykyään kun vanhoja kuvia katsoo, niin kyllä mä olen kuitenkin ollut suloinen siinä tukassa ja hienosti äiti on osannut sen leikata. Onneksi leikkasin otsatukan, nyt hiukset ei oo enää tylsät. Mun on ollut tosi vaikea tottua pitkiin hiuksiin, sillä mulla oli monta vuotta hyvin lyhyt tukka. Tuntuu, etten osaa enää laittaa edes ponnaria, silloin tekisi mieli marssia kampaajalle ja sanoa,että leikkaa lyhyeksi.



Tilasin vähän aikaa sitten Hyvinvoinnin tavaratalosta valkosavea. Tällä viikolla laitoin sitä isäni päähän, koska hänellä hyvin kuiva päänahka. Savi tuntui auttavan, mutta vaatii varmaan useamman hoidon, ennenkuin kuivuus on poissa. Käsille savi ainakin teki hyvää ja iho on nyt yhtä sileä kuin vauvan pylly. Pitää koittaa sitä myös kasvoille. Ainut miinus on vain saven haju, sillä se haisee ihan vauvan puklulle.


4 kommenttia:

  1. Otsatukka sopii sinulle. Luin juuri tänään miten otsatukka on taas trendikäs. Vaihtelu virkistää kummasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu kyllä se virkistää, ei ainakaan heti tarvitse leikata kaikkia hiuksia lyhyeksi, ehkä sitten kun otsiskin rupee kyllästyttämään.

      Poista
  2. Sopii kyllä hyvin sulle! :) Olen ihan samanlainen otsisjutun kanssa. En kyllä ole vieläkään uskaltanut otsikseen.. Katsotaan josko joku päivä minäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Rohkeesti vaan kampaajan tuoliin, jos se ei sovikkaan, ni kasvaahan se takasin..Siinä voi tosin mennä vuosi :)

      Poista