7/31/2012

VIIME PÄIVÄT








Kävimme lauantaina Kutilan maalaistorilla. Sillon tajusin ekaa kertaa kunnolla, että me oikeesti asutaan aika maalla. Mutta se oli kiva tajuta, ei tarvitse hypätä kuin pyörän selkään ja ajaa muutama minuutti, sitten on peltojen ja metsän keskellä. Voiko olla parempaa.
Oli ihan hyvät markkinat. Harmi vaan,että ilmaset arvat olivat päässeet loppumaan siinä vaiheessa, kun me pääsimme paikalle.
Löysin sieltä trikoomekon, jonka kyllä lyhennän, sillä nyt se laahaa melkein maata.



Sunnuntaina kävimme Hämeenlinnassa rompe-ja kirrpputorilla, joka oli Ahveniston moottoriradalla.
Siellä oli paljon myyjiä ja paljon ihanaa tavaraa.
Löysin ison kannellisen ilvestölkin 8 eurolla, mä olin niin riemuissani tästä löydöstä. Olen nähnyt,että näitä isoja myydään yleensä yli kahellakympillä






Lisäksi löysin lehmäkermakon parilla eurolla. Mulla ei ollut vielä kermakkoa, joten tämä tuli tarpeeseen.



Eilen kävin Hämeenlinnan Fidassa. Sieltä ostin sinisen kaatimen 3 eurolla. Mä en ole mikään suuri sinisen ystävä, mutta tämä oli oikeanlainen sininen ja lisäksi kannun muoto on täydellinen.






Kolmella eurolla löytyi myös kätevä ompelukone. En tiedä onko oikeasti kätevä ja toimiva ratkasu. Pitää testata.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti