7/05/2012

TALLINNA


Tallinnassa ollaan, eilen tultiin. Yövymme kolme yötä City hotel portus:essa, aivan D-terminaalin vieressä. Hotelli oli kyllä iloinen yllätys, ei ollenkaan niin huono, kuin olin nettikirjoitusten perusteella odottanut. Huone on siisti ja ilmastointikin löytyy. Hintakaan ei päätä huimaa, 3 yötä plus laivamatka vain 120 euroa yhdeltä.











Eilen käytiin syömässä beer housessa, jossa olemme myös aikaisemmin käyneet. Ruoka ja olut oli tälläkin kertaa hyvää. Tai siis melkein kaikki ruoka. Minä tilasin alkuruoaksi possun korvia, jotka oli ihan kauheita. En siis enää ikinä syö semmmosia, onneksi miehelle ne sentään maistuivat. Vanhasta kaupungista ostettin keskiajan keittiön salaisuudet keittokirja ja tänään mennään syömään keskiaikaiseen ravintolaan, koska siellä on parasta hunajaolutta ja ruokakin on hyvää.






Tänään aamulla lähdettiin Rocca al maren kauppakeskukseen. Sieltä löytyi muutama paita alesta. Mieheni on nykyään kovempi shoppailija kuin minä. Mä olin jo ekan kaupan jälkeen ihan poikki ja mies vaan jaksaa kierrellä ja katsella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti