7/27/2012

KEITTIÖ

Keittiömme on lähes samassa kunnossa kuin ostaessamme asunnon, paitsi päätyseinä on maalattu ja osa vetimistä vaihdettu. Meidän tyyliin ei oikein istunut lusikka, haarukka ja veitsi vetimet. En kyllä ole tyytyväinen nykyisinkään vetimiin, mä tahtoisin jotkut vähemmän kurvikkaat. Kaapin ovista en alkuun pitänyt juuri ollenkaan, nyt olen niihin tottunut ja jopa pikkusen oppinut pitämään. Mutta ovat ne silti liian kellertävät makuuni ja vaan vääränlaiset. Ehkä joskus minulla on keittiö, jota todella rakastan. Nyt olen kuitenkin tyytyväinen tähän, onhan meillä sentään astianpesukone, iso jääkaappi ja pakastin sekä rutkasti laskutilaa. Nämä kaikki puuttuivat edellisestä keittiöstämme.







Tämä leipälaatikkon löysin vanhempieni leikkimökistä. Spraymaalasin sen tosi surkeasti, mutta olkoon. Miksi en tehnyt siitä keltaista... Purkit ovat mummini vanhat ja ihan lempparit. Tahtoisin noita lisää, mutta en ole vielä raaskinut kirppikseltä ostaa, kun ovat niin hinnoissaan.


Ja tässäpä on semmonen laite, jonka ostamista hieman vastustin. Ajattelin, että sitä ei kuitenkaan käytetä, mutta se onkin ahkerass käytössä. Kulta keittää sillä kahvit ja se sopii minulle loistavasti, sillä kahvin haju kuvottaa minua. Varsinkin sellainen haju, kun kahvi on seissyt pannussa tunnin ja paahtunut sillä aikaa. Yök. Loistava laite siis meille.






Punainen vaaka on vanhemmiltani saatu. Leikkuulaudan sain kaveriltani ja se on RK Design tuotantoa. Paras leikkuulauta mikä mulla on ja nätti ku mikä.



Iso pillikukko on mummini vanha ja yksi rakkaimmista tavaroistani. Se on joskus aikoinaan hajonnut kahtia ja nyt se hajosi taas uudestaan muutossa. Pitäisikin liimata se kunnolla.




Ja tämä nurkkaus on semmonen kammotus ja epäkäytännöllinen. Sitten kun on ylimääräistä ostan Ikeasta tämän Omar hyllyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti