5/18/2012

PARHAITA KIRPPISLÖYTÖJÄ

Mä sitten rakastan kirppareilla pyörimistä ja mieheni taas ei. Ja kun minulla ei ole ajokorttia, hän joutuu usein kuskiksi, kun hyvät paikat sijaitsevat niin syrjässä,ettei bussejakaan mene.
Minä kiertäisin lemppari kirppiksellä vaikka kaksi tuntia, mieheni taas kiertää koko paikan vartissa ja sen jälkeen tulee huohottamaan niskaani joko mennään??!! Raivostuttavaa. Tosin on miehestäkin ollut joskus apua,kun hän on bongaillut jotain hienoja juttuja, mitä minä en ole huomannut.
Hämeenlinnan suurkirpputorilla on sellainen iso myyntihuone,jossa on kaikkea tavaraa,sekä euron huone,josta olen tehnyt tosi hyviä löytöjä. Tässä muutama niistä.

 



Ruotsalaisen Boda shop:in lintu. Joka on luultavasti tehty 60-luvulla. Aluksi ihmettelin mihin tätä käytetään, mutta onneksi netti tarjosi apua, linnun nimi on siis The feeder(for people) ja sitä voi käyttää esim karkkien säilytykseen ja karkit tulevat nätisti ulos linnun nokasta. Aivan ihana lintu.




Sea of sweden:in käsintehty lasimalja, jonka suunnittelija on Renate StockMaljakon nimi on mushroom ja se valmistettu 80-luvulla. Itse en tätä esinettä maljakoksi mieltänyt, minusta se enemmänkin tuikkukippo ja sellaisena aion sitä käyttää. 




Löysin Fidasta tällä viikolla kaksi iittalan hotcool lasia, vieläpä niitä ihan pienimpiä eli cappuccinolaseja, mielestäni iittala ei edes enää myy kyseisiä laseja tässä koossa. Meillä oli jo kaksi keskikoista punaisilla renkailla. Nyt on nämäkin,eivätkä paljon kukkaroa keventäneet, kun maksoivat vain 3euroa kappale.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti