5/09/2012

HOITOLAUKKU




Kaiken uuden aloittaminen on minulle niin vaikeaa, sain huomata sen taas tämän blogin kohdalla. Ensin piti miettiä nimi, pari tuntia mietintää ja nimi oli mielessä, Hahmakettu. Nimi tuntui kyllä heti oikealta. Hahmakettu on ollut minulle tuttu jo pienestä pitäen, se on isäni keksimä kettu ja isälläni oli tapana kertoa tarinoita Hahmaketusta, kun olimme veljeni kanssa lapsia. Mutta se nimestä, sitten itse asiaan.

Tein pari viikkoa sitten kaverilleni synttärilahjan, josta olen niin ylpeä, hoitolaukun. Kankaana käytin kaverilta saamaani vanhaa verhoa,jossa oli aivan ihana kuvio. Kaava on kirjasta Laukkuhullun ompelukirja. Laukku on tehty kirjan viikonloppulaukun pohjalta, jätin muutamia asioita pois,joita ei vaippalaukussa välttämättä tarvitse ja lisäsin pari omaa juttua,kuten tuttupullo taskun laukun sisälle.

Laukku oli toinen "kunnon" laukku,jonka olen tehnyt ja olen lopputulokseen todella tyytyväinen. Luulen,että laukun omistaja on myös. Seuraavaksi teen itselleni samasta kankaasta olkalaukun, sekä neuvolakorttikotelon kaverilleni.



3 kommenttia:

  1. Ihana laukku. Ystäväsi on onnekas.

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno laukku! Ihana kangas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kangas on kyllä tosi ihana.
      En tiedä mistä kaverini sisko oli
      hommannut noin ihanat verhot,kun
      olivat vielä ihan valmisverhot.

      Poista